Wednesday 22 November 2017

Forex M1 Data


2009 03 28 12 01 37 TestGenerator uovertruffen datafeil lav verdi 1 2565 ved 2008 11 24 09 00 og pris 1 2563 feilparametre. Også rapporten viser na for modellering quality. I googled emnet og fant at disse feilene vises når noen data er feilaktige Hvor pålitelig en backtesting kan være hvis det ikke finnes noen gode data for backtest mot Tilsynelatende kan man ikke pålidelig bruke data fra historisenteret. Hvor kan jeg få pålitelige og nøyaktige M1 historiske data for MT4.Også, hvorfor trenger jeg å åpne en konto i MT4 for å laste ned historiske data Jeg laster ikke ned fra en demo megler Jeg har noen MT4 instanser som kjører, en for backtesting, en for utvikling og en annen for demo trading.2009 03 28 12 01 37 TestGenerator uovertruffen data feil lav verdi 1 2565 ved 2008 11 24 09 00 og pris 1 2563 mismatched. Også rapporten viser na for modellering quality. I googled emnet og fant at disse feilene vises når noen data er feil. Hvor pålitelig en backtesting kan være Hvis det er Det er ingen gode data å backtest mot. Tilsynelatende kan man ikke bruke data fra historisenteret pålitelig. Hvor kan jeg få pålitelige og nøyaktige M1 historiske data for MT4. Også, hvorfor må jeg åpne en konto i MT4 for å laste ned historiske data Jeg laster ikke ned fra en demo megler. Jeg har noen MT4-instanser som kjører, en for backtesting, en for utvikling, og en annen for demo trading. Jeg opprettet denne artikkelen et stykke tid tilbake. Viser hvordan du får utmerket modellering i MT4. Last ned gratis Forex Data. Last ned Trinn 1 Vennligst velg Programplattform og TimeFrame. I denne delen kan du velge hvilken plattform du trenger data. MetaTrader 4 MetaTrader 5.Denne plattformen tillater bruk av M1 1 Minute Bar Data bare Disse filene er godt egnet for backtesting trading strategier under MetaTrader 4 og MetaTrader 5 plattform Vennligst velg. Denne plattformen tillater bruk av både M1 1 Minute Bar Data og Tick data med 1 sekund oppløsning Disse filene er godt egnet for backtestin G handelsstrategier under de nyeste versjonene av NinjaTrader-plattformen Vennligst velg datastyrtidene du trenger. Denne plattformen tillater bruk av M1 1 Minute Bar Data bare Disse filene er godt egnet for backtesting trading strategier under MetaStock plattform Vennligst velg. For generisk bruk, kan dette formatet importere M1 1 Minute Bar Data til et hvilket som helst tredje program. Vennligst velg. Har du brukt dataene, fordi jeg prøvde det og ekstraterte fra rar til en veldig lang notisboksfil som inneholdt alle dataene ved å krysse pent skrevet, men veldig ubrukelig. Du vet noe om dette. Fornøyd, jeg regnet ut at filene også fungerer, men ikke offline, uten sidestykke Jeg leter etter data jeg kan bruke mens jeg er offline for testing, og fra det jeg forstår, trenger jeg dataene i format, men jeg kan være feil i gang. Vet noen hvor jeg kan få disse formatfilene, så jeg kan jobbe offline. Jumaji du kan prøve FXDD m1 data, det er fortsatt på nettet i disse dager. Beklager, jeg regnet ut at filene også fungerer, men ikke offline Aparantly Jeg leter etter data jeg kan bruke mens jeg er offline for testing, og fra det jeg forstår, trenger jeg dataene i format, men jeg kan være feil i gang. Vet noen hvor jeg kan få disse formatfilene, så jeg kan jobbe offline. Hva er din definisjon ved å jobbe offline Hvis du mener å få data frakoblet, så lykke til, tror jeg ikke du kan få data mens du er offline siden data du leter etter tilgjengelig på nettet. Men hvis du mener at du jobber offline mens du behandler eller redigerer dataene, så du må av din internettforbindelse for en stund, slik at MetaTrader ikke oppdaterer ny pris. Filtyper støttes, og ASCII-tekst også MetaQuotes-filer.

No comments:

Post a Comment